Innergy
Hi,
My name is Tamari, I'm married + 1. I live in Toronto, Canada. I always helped people, was involved and volunteered in the community.
09/08/2025
מה את גם מאמנת?
כן.
מה את גם מטפלת?
כן.
כל הזמן הלקוחות שאני פוגשת שואלים אותי את זה, בהפתעה.
ואני לתומי חשבתי שזה ברור כי זה מופיע בכל פרסום שלי, והמשובים מפרטים את התהליכים שאנשים עברו איתי.
מסתבר שרוב הא.נשים הפנימו שאני רק מתקשרת.
אבל לא.
אני גם וגם וגם.
פשוט, כי זה יותר מעניין, יותר מספק, יותר משמעותי.
ואני אוהבת את זה ככה - יותר.
ולומר לכם משהו?
אני מאמנת מצויינת, מטפלת מעולה, וקל לי להגיד את זה עליי, כי זה נכון.
פעם חשבתי שזו יהירות.
מזמן אני כבר לא חושבת כך, כי זו האמת אז מה יהיר פה, שאני עפה על עצמי?
אבל תכלס, זה 🎯.
אני משתפת איתכם פה, משובים שאני מקבלת מלקוחות, והם כותבים את מה שהם חושבים, זה בא מהלב, מהמקום הכי נקי וכנה.
אז כן, אני מצויינת,מעולה, והכי טובה במה שאני עושה,
אני צועקת את זה לעולם, וזה מהדהד, ואם זכית והגעת לפגישה איתי, וואלה תגיד לעצמך תודה, כי נתת לעצמך מתנה, ואני? מאוד שמחה להכירך ולתרום לשינוי חיובי בחיים שלך.
הנה, בדיוק הגיע לי חם חם ישר מהוואטסאפ, שיתוף מרגששששש בטירוף שכתב לי לקוח שהגיע אליי בשבוע שעבר.
אגב, לא רק א.נשים רוחניים מגיעים אליי. מכל גווני הקשת מגיעים אליי ואני מקבלת כל אחד כפי שהוא. אולי בגלל שאני לא רוחניקית פראקסלנס, הרבה אנשים שהם על התפר או לא שם בכלל גם מתחברים אלי, אני מברכת על זה ומזכירה לכולם שאצלי המרחב בטוח, לא שיפוטי ולא ביקורתי.
ואם גם לכם בא לתת לכם מתנה (אתם לגמרי ראויים לכך) או למישהו מהאהובים שלכם (אפילו כמתנה לקראת החגים), דברו איתי - עכשיו:
📱וואטסאפ 16474081551+
*שימו ❤️ - המענה ניתן רק בוואטסאפ. תודה 🙏🏻🙂
09/04/2025
חודש הסליחות כבר כאן, ואיתו אווירה מיוחדת של חשבון נפש והתבוננות פנימית.
אני רואה בתקופה הזו הזדמנות אדירה, לא רק במובן הדתי, אלא במובן האנושי והרוחני העמוק ביותר.
זו הזמנה לעצור ולבדוק איזה משא אנחנו סוחבים איתנו, ואיך אפשר להקל קצת על הלב.
בעיניי, המפתח לכל זה הוא הסליחה.
למה סליחה היא מתנה לעצמנו?
אני מאמינה שהחזקת טינה היא כמו להחזיק גחל בוער בכף היד בכוונה לזרוק אותו על מישהו אחר – בסוף, מי שנכווה הכי חזק זה אנחנו.
כשאנחנו לא סולחים, אנחנו נשארים כבולים לאירוע, לאדם, לכאב.
האנרגיה שלנו מושקעת בלשחזר את הפגיעה שוב ושוב. סליחה, לעומת זאת, היא אקט של שחרור.
זה לא אומר שאני מאשרת או מקבלת את מה שקרה או שהמעשה היה בסדר.
זה אומר שאני בוחרת להפסיק לתת לו לנהל אותי ואת הרגשות שלי. אני מחליטה לקחת את הכוח בחזרה לידיים שלי.
אז למה זה כל כך קשה?
לסלוח למישהו אחר זה קשה כי האגו שלנו נכנס לתמונה. הוא לוחש לנו: "אבל פגעו בך! זה לא הוגן! אם תסלח, זה כאילו ויתרת". אנחנו מפחדים להיראות חלשים או לתת לגיטימציה לפגיעה.
לבקש סליחה קשה אפילו יותר. זה דורש מאיתנו להודות שטעינו, להיות פגיעים. הגאווה שלנו מונעת מאיתנו לחשוף את החלקים הפחות מושלמים שלנו, ואנחנו חוששים מדחייה או מכך שהצד השני לא יקבל את התנצלותנו.
איך אפשר להקל על התהליך?
אני מציעה כמה גישות פשוטות שאני מוצא כיעילות:
✅ שינוי פרספקטיבה: נסו להבין שהאדם שפגע בכם פעל כנראה מתוך הכאב, הפחד או חוסר המודעות שלו. זה לא תמיד אישי נגדכם, אלא שיקוף של המקום בו הוא נמצא.
✅ לכתוב, לא חייבים לשלוח: קחו דף ועט וכתבו מכתב לאדם שאתם רוצים לסלוח לו, או לבקש ממנו סליחה. שפכו את כל מה שעל הלב – הכעס, העלבון, החרטה. עצם הכתיבה משחררת המון מטען רגשי.
✅ לסלוח לעצמנו: לעיתים קרובות, האדם שהכי קשה לנו לסלוח לו הוא אנחנו. סלחו לעצמכם על טעויות, על בחירות לא נכונות, על כך שלא ידעתם יותר טוב באותו הרגע. חמלה עצמית היא הבסיס ליכולת להכיל ולסלוח לאחרים.
הסליחה היא לא אירוע חד פעמי, אלא תרגול מתמשך. זו בחירה יומיומית לשחרר את מה שכבר לא משרת אותנו ולפנות מקום לצמיחה, לשמחה ולשקט פנימי.
מה דעתכם?
למי הכי קשה לכם לסלוח – לאחרים או לעצמכם?
שתפו אותי בתגובות.
#תמאריגולן #סליחה #חודשהסליחות #שנהחדשה #ספטמבר #סליחהעצמית
09/01/2025
כשרואים את השד הזה שנדבק למטופל שלי.... מבינים את מקור כל הרע. ואווווווווו. מצמרר ממש.
הנר לעולם לא משקר. 🧿🧿🧿
המטופל נקי כעת, והכל טוב.
לכל מי ששאל:
הפסקתי לעשות טיפולים אנרגטיים להסרת כישופים ועין הרע, באופן שוטף.
רק!!! מי שמזמין סשן יעוץ והכוונה באמצעות תקשור, מקבל כבונוס (לבחירתו) בדיקת עין הרע, ללא תוספת עלות.
במידה ומתגלה שיש עין הרע או כישוף, רק אז אפשר להזמין טיפול אנרגטי, שכמובן הוא טיפול נפרד לכל דבר שיתואם לו תור כמו לכל טיפול אחר, והעלות בהתאם.
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Contact the business
Telephone
Website
Address
Aurora, ON
Opening Hours
| Monday | 10am - 3pm |
| Tuesday | 10am - 3pm |
| Wednesday | 10am - 3pm |
| Thursday | 10am - 3pm |