Review
ريفيو كارت للخصومات لجميع ما يحتاجه الفرد والاسره , والايفنت الترفيهيه
06/02/2026
https://www.facebook.com/share/p/1Ac1EFK5Zv/
لو ولدتي في التامن البيبي يجراله حاجة.. لكن في السابع يعيش وزي الفل!" 🛑✋
أسطورة مصرية حيرت العلماء! تلاقي الناس مرعوبة من الولادة في الشهر الثامن،
وبيفضلوا السابع عليه..
مع إن "كل يوم زيادة" في بطن الأم بيفرق في رئة ومخ البيبي.
طبياً وعلمياً ومنطقياً: ابن الثامن فرصته وتطوره أحسن بكتير من ابن السابع. الخرافة دي قديمة جداً وقت ما كانت الحضانات مش متطورة، لكن دلوقت الوضع اختلف تماماً.
في عيادة د. محمد علاء، هدفنا نوصل بيكي للشهر التاسع بأمان لكن لو حصلت ولادة مبكرة في أي وقت، بنكون جاهزين بأحدث التجهيزات لاستقبال البيبي.
مين لسه مقتنعة إن "ابن سبعة" أحسن؟ 😂 اطمني.. كل ما يقعد جوه أكتر، كل ما يستوي أحسن! 😉
#الهانوفيل
جربووووه هيعجبكم
#ريفيو
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Contact the business
Telephone
Website
Address
Chatby